Ha valaki kormányoszlop, kormánymű javításra keres rá az interneten, akkor nagy valószínűséggel minket is javasolni fog az elsők között. Oldalunkon https://kormanymuszerviz.hu/ gyorsan és egyszerűen juthat árajánlathoz.
Ajánlatkérés menete
A gyors ajánlat gombot az jobb oldalt találja meg. Erre kattintva egyből az ajánlatkérő kérdőívünk lesz látható. Ez a kérdőív három részre van osztva. Első lépésben azt kell megtudnunk ,hogy milyen típusú az autó és hogy milyen alkatrészt kell majd javítani / cserélni. Második az autó, alkatrész hibája. Például: a kormányműből folyik az olaj. Vagy a kormányzás darabos, néha elmegy a szervóhatás. Második nagyobb pontban a forgalmi engedélyről kell tudnunk pár adatot. Legtöbb esetben az évjárat, típus, köbcenti, kilowatt , és alvászszám szükséges a beazonosításhoz, de valamikor csak a gyári cikkszámból tudjuk meg a pontos adatok / típust. A legutolsó feladat pedig kitölteni a személyes adatokat. Név, telefonszám, email.
Gábor kitöltötte a gyors ajánlatkérést és ez meg is jelent a rendszerünkben. Átnézzük, hogy mi áll a rendelkezésünkre és ha minden szükséges adat megvan akkor küldünk neki egy ajánlatot javítási idővel és egyéb információkkal együtt. Ha megnyitja az email, ezt a rendszerünk is jelzi egy kis késleltetéssel. Ilyenkor felhívjuk és a felmerülő kérdésekre választ adunk neki.
Gáborral megbeszéltünk minden fontos dolgot és úgy döntött hogy behozza az üzletünkbe az javításra szoruló alkatrészt. Esetünkben egy I30 kormányoszlop. Első sorban kap egy plombát, hogy véletlenül se keveredjen el. Ezután futárunk átviszi a műhelyünkbe, ahol azonnal neki is állnak az állapot felmérésnek. Felteszik a próbapadra és lefuttatnak rajte egy 15 perces tesztet. A gép feljegyzi az összes adatot és ki is listázza a gyáritól eltérő adatokat. Itt már látni lehet, hogy mi is a probléma. Próbapadról átkerül a szerelő asztalra és darabokra szedik a kollégák. Mechanikus és elektromos problémát is javítunk. Kopogás, lógás, vagy szervó kimaradás rosszabb esetben teljes teljes szervó hiányt. Ha a szerelőpadon elkészül a kormányoszlop visszakerül a tesztpadra. Újra átnézzük az értékeket és ha minden megfelel mehet is vissza az ügyfélnek.
Pár infó az autóról.
Ha autóvásárláskor megbízhatóságra, az olcsóságra, és a kényelmességre törekszünk akkor ne menjünk el az I30 mellett. Gábor az első tulajdonosa ennek a csodás i30-nak. Sajnos a 7 év garancia már lejárt, de az elmondása szerint nem sok probléma volt az autóval. Pár teknikai adat róla. https://katalogus.hasznaltauto.hu/hyundai/i30_1.4_dohc_classic-13374 A 109 lóerős motorunk 1193 kilót saját tömeget cipel a hátán. Néha le-lefulladt lámpától indulva, és bár elballag akár ötödikben is ötvennel, de gyorsításhoz bizony vissza kell váltogatni.Autópályán pedig teljesen elvész a motor. 130-nál körülbelül négyezret forog és önteni kell bele a benzint. Ha ragaszkodunk az engedélyezett sebesséhez, nyolc liter simán megiszik százanként. 120 alatt tartva 7-7,5-lel is beéri, országúton meg sokkal kevesebbel.
Méretéhez képest teljesen elégedettek lehetünk a csomagtartó méretével 340l. Hasonlítás képpen egy Fábiának 248 literes csomagtartója van.Elöl-hátul remekül elférni, a térd nem ver bele semmibe, jó fogású a kormány, kézre esik minden. a váltókar és a kézifék is. Az első ülések is nagyon kényelmesek. Praktikus a fedeles rekesz a középkonzol tetején. És a zene kedvelőinek, az USB- és a jack-csatlakozó is helyett kapott, megvilágítva a nagy könyöklő dobozban. Kompakt kategóriában bátran merem javasolni az i30-at. Szerintem egy jó választás.