A Volkswagen Transporter az egyik legsokoldalúbb és leggyakrabban használt haszongépjármű. Jól bírja a fokozott igénybevételt, ami akár személy- akár áruszállító kivitelben készülő daraboknál is jellemző. Hosszú futásteljesítmény, gyakran erősen megterhelve nem mindig a legkíméletesebb útviszonyok között. Hiába strapabíró az autó, idő után jelentkezhetnek problémák.
Mivel a kormánymű az autó egyik legfontosabb alkatrésze, ami nélkül nem tudjuk irányítani járművünket, ezért külön figyelmet kell szentelnünk rá. Hibás kormányművel veszélyes autózni még abban az esetben is, ha adott pillanatban éppen működik a kormánymű. Az autók kormánya részben mechanikus elven működik, azaz akkor is elfordul a kormány, ha nincs rásegítés (ha valami eltört a kormányműben, akkor nem biztos), de ha hibás a vezérlés, azaz a sofőr által a kormányon keresztül leadott információt rosszul vagy csak időszakosan fordítja át utasításra a rendszer, az nagyon komoly biztonsági kockázatot jelent.
A szervókormány javítás sajnos sem az egyszerű, sem az olcsó feladatok közé nem tartozik. A hiba diagnosztizálását követően a kormányművet ki kell szerelni a járműből és erre szakosodott szervizbe kell szállítani. Itt a hibás rész javítása történhet meg, de ha van rá mód, érdemes kérnünk a kormánymű felújítását. A felújítás során a kopó, elöregedő alkatrészek, tömítések cserére kerülnek és friss olajozást kap a rendszer. Ezzel elkerülhető, hogy hamarosan újra kellene kezdenünk az egész szerelési procedúrát. Sajnos az is előfordul, hogy a kormánymű kopása vagy rozsdásodása olyan mértékig előrehaladott, hogy a javítás és felújítás nem lehetséges. Ebben az esetben csak a teljes kormánymű cseréje után tudjuk ismét használni járművünket.
A kormánymű hiba jeleit éppen ezért nem szabad félvállról vennünk. A közlekedés azonnal veszélyessé teszi, valamint minél tovább használjuk hibásan a kormányművet, annál nagyobb az esély arra, hogy a deformitás, kopás olyan mértékű lesz, ami lehetetlenné teszi a javítást és csak a teljes csere marad lehetőségként.